29. apr, 2019

Etter stråling, dag for dag

29. april 2019:

Også denne natten må kunne sies å ha vært sånn nogenlunde selv om jeg nok hadde en runde nokså rett etter jeg hadde lagt meg. Torild og jeg hadde bestemt at vi i dag skulle stå opp tidlig, spise frokost og dra ned i havna for så å polere båt. Torild var til og med oppe på apoteket og kjøpte Tena Men til meg så jeg kunne drite på meg hvis jeg ikke nådde inn på utedassen. Vel nede i havna gikk vi igang med arbeidet og fikk virkelig gjort unna en hel del før mitt første «pit stop» Etter dette spiste jeg litt lunch og drikker rikelig med vann og jeg holdt ut med jobbing i hele 2 timer før neste «pit stop» og det er nesten ny rekord etter ny målestokk. Fikk nesten polert hele styrbord side før jeg følte meg så sliten at jeg måtte hjem å lade. Torild hadd reist innover for å hjelpe til med barnepass og da hun kom hjem hadde jeg til og med greid å varme meg litt middagsmat fra i går. Etter Torild hadde kommet hjem slappet vi litt av før hun gikk en kveldstur med «Corra» og jeg dro ned i havna igjen og fortsatte med babord side. Torild kom direkte fra tur og hjalp til og ca halvveis ga vi oss og dro hjem for å spise litt før den danske krimmen. Arbeidsgiveren min ringte meg nå i kveld og lurte på hvordan formen er, for på onsdag morgen skal vi til København med fly og buss derfra til Malmø og Staup Raceway for å kjøre Audi R8 og Audi TT RS på bane. Jeg er ikke i reiseklar form i dag, men håper å være det i morgen kveld!

Billedtekst: Blir aldri blank nok..